مصاحبه

چرا اتاق برای “اکبر خوشکوشک” در کلاب هاوس را درست می دانم؟ (پایین شرح این ویدئو را بخوانید)

شرح این ویدئو:
در رویدادی نادر در کلاب هاوس، “اکبر خوشکوشک” کارمند بدنام وزارت اطلاعات در روز ۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ۱۴۰۰) در اتاقی حضور یافت. این اتاق تا ۸۰۰۰ شنونده در کلاب هاوس داشت و از رسانه های دیگر مانند یوتیوپ و فیسبوک نیز پخش می‌شد. او در این اتاق ازهیچ تهمت و دروغ و تهدید و ارعاب و …دریغ نکرد. او گفت که دارای مدرک دکترا است و شهروند امریکاست او گفته بود که دخترش در شهر کوتنبرگ در سوئد زندگی می‌کند و آنچنان پرونده اش پاک است که ۵ ژانویه عازم سوئد (جایی که حمید نوری دستگیر شده و محاکمه می‌شود) است.
این اتاق پرجنجال برای بیش از ۷ ساعت ادامه داشت. بلافاصله پس از اتمام آن اتاق، دو سری اتاق برگزار شد؛ یکی به حمایت از او و دیگری به مخالفت از اتاقی که به او فرصت سخن گفتن داده بود.
من (حسین علیزاده) در اتاقی که روز بعد در مخالفت با “تریبون دادن” با او برگزار شده بود، حضور یافتم و استدلال کردم که چرا باورمندم حضور اکبر خوشکوشک در کلاب هاوس رویدادی میمون و مبارک بود.
فشرده استدلال من به شرح زیر است:
یکم
حضور او نه تریبون دادن به او بلکه بازپرسی و استنطاق از او عنصر پلید بود.
دوم
سخنان او (که تمام مرزهای اخلاق را درنوردید)، تاثیرگذار نبود، هبچ، برای خود او و سیستمی که کار کرده بود مخرب بود.
سوم
حضور او سوت پایان بازی نبود که هیچ، سوت آغاز بازی بود تا پرونده جنایات صورت گرفته در جمهوری اسلامی از جمله قتل های سیاسی گشوده شود.
چهارم
حضور چنین جرثومه پلیدی خط پر رنگی را در کلاب هاوس ترسیم کرد که از این پس، هرآنکه اکبر خوشکوشک را در کلاب هاوس می ستاید از جنس اوست هرچند خود را دکتر و مهندس و حجت الاسلام و تاجر بنماید.
(نظرات خود را بگویید)
حسین علیزاده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن